Fredagslyx.

Började dagen med en stor kopp te och bagels med creme cheese.
Sedan slöade ja framför datorn en stund innan jag gik iväg och mötte Amanda i min klass. Vi köpte med oss thaimat och åt här hemma hos mig.
Ikväll kommer Sandra hit, vi ska äta kött med klyftpotatis och bea, samt se X-factor och ha myskväll.
En perfekt fredag helt enkelt.

Imorn har Dolls träning, de ska få en bit av sitt program. Kommer bli grymt! Är så taggad på att se hur det ser ut, hoppas det blir lika fint som jag tänker mig.
Söndagen kommer också att spenderas i träningshallen, tänkte kolla på de andra lagen. Sedan ska jag hem till familjen eftersom mamma kommer hem från Kanada då.
 
Jag är så himla sugen på att ta nya självporträtt. Tror inte att jag har något med nya kameran. Det är bara ett så himla stort projekt. Men jag måste ta tag i det, har inte fotat på hur länge som helst.
 
Kollade nyss igenom mina gamla studiobilder, de som är tagna med min gamla kamera är riktigt hemska, skrattretande hur jag kunde tycka att de var bra.
Nä, min nya kamera är ren kärlek. Eller ja, den är ju inte så ny längre, ;).
 



En av de alla första studiobilderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback