Höstlov.

Vaknade relativt tidigt idag och gick ner och köpte frukost. Det bästa med söndagar är att Coop bakar världens godaste tekekor på söndagar. Eller nästan världens godaste, de godaste bakas i Övik, men dessa påminner så mycket om dem.

Jag är inne på min andra kopp te för dagen och ska strax fixa mig för att möta upp Mattias och åka till Kungens kurva. Egentligen hade jag velat fota lite höst-landskapsbilder, innan löven försvinner helt och det blir vinter, men det får helt enkelt hinnas med en annan dag. Jag har ju hela lovet på mig. Ja, jag har lov! Fördelen med att plugga på komvux ;). Känner mig som 16 igen.
 
Hur som helst så ska det hinnas med att plugga under lovet, fota självporträtt samt boka in mig på massvis med klasser på SATS.

Nu var det nog med babbel från min sida. Dags att göra lite nytta (dvs shoppa i kungens kurva).
 

Kommentarer
Anonym säger:

kungens kurva är ju nära mig, du borde ha stopped by ;P

Svar: Jag veeeet :O Tänkte faktiskt på det, men ville inte gå från Kungens K till Skärholmen själv och Mattias skulle ta bussen :/
Emmzie

2012-10-30 | 21:35:24
Bloggadress: http://chaneldash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback