November.

Jag går och smyglängtar lite till november. Eller ja, det är ju ingen hemlighet att jag älskar julen. Fikade med julmust och pepparkakor här om kvällen.
Men, åter till saken. Om jag gillar julen, varför ser jag då fram emot november undrar ni. Jo, det ska jag tala om. I november kommer det att hända så himla mycket roligt, kommer inte finnas en enda tråkig stund i november (utom sista veckan då jag bara kommer gå och längta efter att Mysteriet på Greveholm ska börja).
Detta kommer alltså att hända i november:
Besök med skolan på Inzo (frisörgrossist), ta med egna modeller till skolan, TTS Breaking Dawn, mammas födelsedag, fotomässan, Dolls musik, färgkurs hos Loreal.
Och självklart massvis med höstmys med höstmysiga personer.
 

Behind the scenes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback