Igår.

Igår hade vi clips och curler igen, den här gången på tid. Det gick väl sisådär, min utkammning blir alltid dålig.
Sedan fick vi göra en varsin frisyr på dockan, läraren ville att vi skulle göra en modern friyr.
Jag försökte locka med plattång (vilket var omöjligt på dockans hår) samt göra en waterfall braid.
Bilden tog jag innan jag var riktigt klar, lockade dockan mer sen och kammade ut så det blev slarviga lockar, och flyttade även upp flätan lite så den inte såg så längade och tråkig ut.
Blev rätt nöjd. Tog tyvärr ingen bild efter att jag fixat till, eftersom vi slutade då.
 



Kommentarer
Fröken Klöver säger:

SV: Åh, tack babe. Känns så jäkla bra att ha satt alla! :)

2012-09-12 | 13:21:05
Bloggadress: http://frokenklover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback