30-dagarslistan!

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Tre favoritlåtar
Dag 3 – Ett beroende
Dag 4 – Min dag
Dag 5 – Cheerleading
Dag 6 – Det här har jag ätit idag
Dag 7 – Min bästa vän
Dag 8 – Ett ögonblick
Dag 9 – Min bästa tävling
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mitt nattduksbord
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vardagslyx
Dag 15 – Mina mest använda teknikprylar
Dag 16 – Tio fakta om mig
Dag 17 – Min favoritbild
Dag 18 – Min favoritstad
Dag 19 – Min favoritårstid
Dag 20 – Mina favoritrecept
Dag 21 – Tre favoritfilmer
Dag 22 – TV-serier 
Dag 23 – Min favoritdag på året
Dag 24 – Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 25 – Såhär bor jag
Dag 26 – Mina favoritböcker
Dag 27 – Min kamerautrustning
Dag 28 – Sessan
Dag 29 – Den finaste saken jag äger
Dag 30 – Framtidsplaner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback