5 juli 2013.

Längesen jag skrev här nu. Satt och pratade med en gammal bakant här om dagen om hur synd det är att man inte skrev dagbok sen man lärde sig skriva. Jag minns att jag skrev i flera olika dagböcker, sen slängde jag dem jjag tyckte var töntiga eller när jag köpte en ny, tänk om man haft kvar det nu. Jag har inte ens bloggat ordentligt de senaste åren. Så synd! Så jag kände att det var dags. Tanken är väl att detta svara vara någon form av fotoblogg, men eftersom jag inte fotar längre så håller det inte riktigt.
 
Ikväll skulle jag egentligen träffat två klasskompisar till mig, men fick så ont i huvudet så jag var tvungen att ta en raincheck, vilket suger! Har istället suttit (legat) hemma i soffan och sett på the Hills och kollat igenom bloggar, spelat candy crush och druckit te. 

Imorgon ska jag träffa bästis, tror vi ska ses rätt tidigt och hitta på något roligt.
Annars är väl sommaren rätt oplanerad. Eller ja, planen är väl att jag ska göra min praktik, men det går segt att söka praktikplats. Den 4 augusti drar Dolls träningar igång igen så jag får något att göra två gånger i veckan. 
Jag har så himla mycket idéer till nästa år. Ska träffa min tränarkollega nästa vecka och bolla lite.
Det kommer i alla fall bli Dolls bästa år någonsin, det känner jag på mig!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok. Håller på att läsa "warm bodies" just nu. Har inte sett filmen än och när jag såg att den fanns som bok så ville jag läsa den först. 
Den är riktigt bra faktiskt, älskar sättet författaren skriver på.
 
Jag ska försöka skriva lite oftare och inte bara tänka på att skriva vettiga saker eller inget alls, haha.
Jag vill hitta en riktigt bra blogglista så jag har något att skriva om varje dag i en månad.
Tror jag lagt upp en sådan förut, men kan inte hitta den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback