Dag 3 – Ett beroende

Det är svårt att skriva ett beroende. Jag skulle vilja säga att jag har tre dagliga beroenden.

Cola zero, drack alltid vanliga Cola förut sedan bytte jag till Cola zero, nu kan jag inte dricka vanlig cola alls längre, inte annan söt läsk heller för den delen, det är alldeles för sött!

Redbull - Jag skulle inte säga att jag sover dåligt eller har dåliga sovrutiner, för så är det inte. Men jag dricker ju inte kaffe så ibland behöver jag bara en sådan här på morgonen/mitten av dagen. 

Vaniljte - Just te är det väl ingen nyhet att jag gillar, men vaniljte! Jag hade en period under gymnasiet när jag bara drack vaniljte, sedan tröttnade jag men nu är den tillbaka! Jag dricker minst en kopp vaniljte om dagen och jag får bara inte nog. Så himla gott! Helst ska man ha en liten skvätt mjölk i också. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback